Mršavljenje i Hula Hoop

Mršavljenje je jedan od vodećih razloga zašto nekom padne na pamet da uopće zavrti hula hoop.

”Koliko trebam hoopati da počnem mršaviti?” Ovo pitanjce čujem već nekoliko godina za redom. Ne znam dobro lagati, pa kažem ono što znam.

Možeš se baviti bilo kojom aktivnošću, pa tako i hoopanjem, dva do tri ili čak sedam puta tjedno, no ako ne uvedeš neke promjene u vlastiti život, napredak/promjene/pomaci će biti minimalni.

Mršavljenje je čista matematika. Treba potrošiti ono što uneseš.

Ako odradiš trening i nakon njega se odeš nagraditi u fast food/obližnju pekaru/naručiš pizzu, vjerojatnost opadanja tjelesne težine je ne baš najsretnija. Barem ako ti je to svakodnevna praksa.

 

mrsavljenje i hula hoop

S druge strane, ovisi i kako hoopaš: ako mjesecima vrtiš hoop stojeći ispred tv-a, isključivo oko struka, kalorijska potrošnja neće biti jako velika.

Istina je da se hoopanjem može izgubiti do 100 kcal u 10 min, no naglasak je na ovih DO 100 kcal. Maximalna potrošnja postiže se plesom, tj. kretanjem sa hoopom, tj. kada je cijelo tijelo uključeno u rad, a ne samo naši leđni i trbušni mišići.

Dakle, što se bolje znaš kretati sa hoopom, mršavljenje je vjerojatnije.

Prvo što ćeš primjetiti je porast snage, zatim će ti omiljene hlače u koje nisi uspjela stati godinama postati skoro taman.

No, da bi ponovo i bez problema stala u omiljene skinny jeans, trebaš napraviti još neke sitnice…

 

DIJETA = MRŠAVLJENJE?

Nisam pobornik dijeta. dapače, uopće ih ne preporučujem. Razlog je jednostavan: ako dijetu počnemo, jednom ćemo ju i završiti. a kada ju završimo, velika je vjerojatnost da ćemo se vratiti na stare prehrambene navike. Sa starim prehrambenim navikama dolaze i stare, a bo’me i neke nove kile.

Plus, budimo realni, većina dijeta koje nam serviraju nije baš zdrava.

Jedina dijeta čiji sam pobornik je ona cjeloživotna.

Ona u kojoj jednostavno shvatiš da određena klopa nema više što tražiti na tvom svakodnevnom meniju. To ne znači da jednom mjesečno ne smiješ pojesti vrećicu čipsa, sendvič ili fini masni burek.

Naglasak stavila na ZDRAVO. ako jedeš zdravo, raznoliko i uravnoteženo, mršavljenje će krenuti samo po sebi. RAZNOLIKO je ključ svake zdrave prehrane.

Clean Eating je odličan izbor! – jedeš minimum prerađenih namirnica i izbjegavaš sve što ima nekoliko E-ova i nerazumljivih sastojaka.

Danas imaš mogućnost doći do brzih i jednostavnih recepata za koje gotovo i ne trebaš znati kuhati. Sve što trebaš napraviti je izbjegavati gotovu, rafiniranu hranu pod izlikom da nemaš vremena.

Najveći je problem što jesti na poslu. Klopu uvijek možeš nositi od doma. Ako nemaš vremena za pripremu, na pauzi se natrpaj najbržom hranom na svijetu – voćem ili povrćem. Umjesto u pekaru, otiđi u obližnji dućkas ili na plac. Ponesi sa sobom vrećicu lješnjaka, oraha ili badema. Pojedi nekoliko banana, naranči ili jabuka.

Mijenjajte stvari korak po korak.

Kada se od fine papice počneš osjećati dobro i skužiš koliko je jednostavno, više se nećeš htjeti vratiti na staro. Trust me. Been there, done that.

besplatni trening

KRETANJE

Iako je hoopanje sasvim dovoljno da, uz posloženu prehranu, mršavljenje krene, zašto bi se zaustavili samo na tome?

Uostalom, hoopanje će biti kvalitetnije ako se paralelno baviš i nekim drugim aktivnostima.

Vozi bajk, rolaj se, igraj badminton, trči, hodaj po stepenicama, šeći gradom, jednom tjedno otiđi na izlet u prirodu.

Doma možeš raditi yogu i pilates što će znatno poboljšati flexibilnost i umiriti duh.

Unesi pokret u svoj život.

Pretvori vrijeme kretanja u vrijeme za sebe.

Kada si kažeš: ”joj, kak sam nikakva” neka to bude alarm koji ćeš iskoristiti tako što ćeš odmah nakon te misli dići guzu sa kauča i krenuti.

Nemaš ispriku!

NEMOJ ZABORAVITI NA UNUTARNJA ZBIVANJA

Iz osobnog iskustva znam da ponekad možeš uložiti ogroman napor, a rezultati izostaju. Ako si puna gorčine, krivnje, osuđivanja, straha, nesigurnosti, prva stvar koju trebaš napraviti je da se sjedneš sa samom sobom i kreneš u razrješavanje situacija. Načina je mnogo – od samorefleksije kroz pisanje, meditaciju ili stručnu psihološku pomoć, sigurno ćeš unaprijediti vlastiti život. Transformacija se dešava vrlo brzo kada prihvatiš sebe u potpunosti. Rad na sebi možda je i najbitnija stavka.

Zamisli koliko ćeš biti zadovoljnija ako svaki dan makar pola sata posvetiš samoj sebi.

Neće to biti zadovoljstvo zbog toga što si smršavila, nego zbog toga što si uzela život u vlastite ruke, donjela odluku da ga napraviš zdravijim i boljim, ispunjenim i sretnim.

Želim čuti što je ono što te najviše koči na putu do zadovoljstva. Ostavi komentar, piši mi na face, pošalji mail. Udružimo snage 🙂

Postani VIP Happy Hooper!
Imat ćeš pristup SVIM besplatnim stvarčicama, posebnim popustima i pogodnostima 🙂

 

Eva

Eva

Hoop Dance Teacher at Happy Hoop
Trenerica hoopanja, Happy Hooperica i ljubiteljica ovog kaosa zvanog Život.
Čvrsto vjerujem da možemo sve što hoćemo i da nas baš plastični, šareni kolut može tome podučiti.
Osim što hoopam, imam milijon drugih interesa i zanimacija koje želim podijeliti sa svijetom. Tu mi pomaže urođena brbljavost i skribomanija ;).
Eva
Mršavljenje i Hula Hoop

Komentiraj

komentara

Označeno:         

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Sviđa ti se? Zashareaj :)