[Q & A] Vježbe Za Bedra I Bokove

Prije nekog vremena javila mi se Sunčana i molila da ”obradim” vježbe za bedra i bokove. Eto, došao je i taj dan kada na tapetu dolazi odgovor na Sunčanino pitanjce… 🙂

vjezbe za bedra i bokove

Uglavnom, Sunčana kaže: ”Kakve bi vježbice trebala izvoditi sa hoopom da bi učvrstila i oblikovala taj dio tijela? Da li bi trebala vrtiti hoop na bokovima? Možeš li mi preporučiti nekakve vježbice ili snimiti tutorijal s njima, jer vjerujem da mnoge žene imaju problema sa ovim dijelom tijela baš kao i ja.”

Hvala ti, draga Sunčana na dobrom pitanju. Evo i mog odgovora…

Cjelovito vježbanje za ravnotežu

Ono što želim naglasiti prije nego što krenem u detalje jest da vjerujem samo u cjelovito vježbanje. Što to znači? Zamislimo da imaš problema sa nakupljanjem ”viškova” na trbuhu i kreneš redovito raditi isključivo razne tipove trbušnjaka. S vremenom će se desiti to da će tvoji trbušni mišići ojačati, no leđni mišići ih neće pratiti. To će utjecati na posturu. Zbog sada promijenjenih trbušnih mišića, patit će i kukovi i noge, uostalom gotovo cijelo tijelo. Zato je izuzetno važno raditi vježbe za cijelo tijelo. Eventualno treba malo pojačati vježbe za kritična područja.

Da ponovim – izbjegavaj posvećivanje vježbama koje se bave isključivo jednim dijelom tijela. Vježbati treba sve mišićne skupine, kako bi tijelo bilo u ravnoteži i kako ne bi došlo do komplikacija.

Sitne ali bitne životne promjene

Ne znam da li mogu dovoljno naglasiti koliko sam protiv dijeta. No, današnji način života ne pomaže u nastojanjima da si izgledamo super i da se osjećamo fantastično. Dovoljne su sasvim male promijene da bi rezultati bili trajni.

Ako pokušaš zaobići promjenu prehrambenih navika, to je kao da se tuširaš dok te netko konstantno polijeva blatom.

Promjene ne znače apsolutno odricanje guilty pleasure klope niti jedenje bljutavih obroka. Pet obroka dnevno (tri glavna, dva međuobroka) po Clean Eating shemi ono je što preporučam od srca. Nećeš biti gladna, tvoje će tijelo imati dovoljno energije za sve dnevne pothvate, riješit ćeš se viška tekućine, kosa, koža i cijelo tijelo će zablistati.

Više o Clean Eating shemi, planovima prehrane, receptićima i ostalom pišem uskoro. Do tada, kao uvod u odgovor na pitanje o viškovima još jednom dajem do znanja da je uz vježbanje potrebno i zdravije papati kako bi rezultati bili kvalitetni i trajni.

besplatni trening

Ajde konačno, vježbe za bedra i bokove 😀

Moj izbor vježbi za bedra, bokove i noge uvijek pada na one sa korijenima u plesu. Ako želiš vretenaste, lijepo oblikovane mišiće, upravo je taj tip vježbica za tebe.

No, prije jačanja mišića, moramo izgubiti višak  koji se nakupio. Viškovi se najefikasnije gube aerobnim vježbanjem. To je ono vježbanje koje ubrzava disanje i rad srca, no nije naporno u toj mjeri da ostajemo bez daha. Upravo zbog toga se može izvoditi duži vremenski period. Kod aerobnog vježbanja, tijelo počne crpiti energiju iz onog što je uredno pospremilo (u ovom slučaju u bokove i bedra) nakon cca 20 minuta vježbanja. Aerobne vježbe uglavnom nisu usmjerene na određeni dio tijela. Njima je također cilj zagrijati i pripremiti tijelo za veće napore. Hoopanje spada u skupinu aerobnih aktivnosti, osim ako ti se hoopanje svodi na stajanje u mjestu i vrćenje hoopa oko struka kroz duži vremenski period. Dakle, ples sa hoopom je aeroban. Ukoliko nemaš mjesta ili još nemaš vještine koje su potrebne da bi plesala sa hoopom možeš: brzo hodati, trčati, voziti bicikl, orbitrek, preskakati uže ili raditi neke vježbe zagrijavanja 20ak minuta.

E, al sad stvarno – vježbeeee!!!

Ovaj video ima zgodne vježbice koje će ti pomoći u oblikovanju nogu, bedara i bokova. Ne preporučam istezanje sve do kraja vježbanja. No same vježbe su kul.

Jednako kao što balerine ne jačaju svoje tijelo (samo) plesanjem, tako ni hooperi ne jačaju svoje samo hoopanjem.

Zato dijelim i ovu tetu sa diiivnim nogama. Možda vježbe izgledaju pomalo oldschool i lagano, no vjeruj mi da ćeš, nakon što te teta prevrti ispod svojih baletnih papučica vidjeti zvijezde. I imati diiivne noge, bedra i bokove.

Btw, preporučam da se uloviš svih njenih videića 😉

Mislim da je ovo sasvim dovoljno za početak. Vježbaj barem 3 puta tjedno i rezultati neće izostati. <3

Eva

Eva

Hoop Dance Teacher at Happy Hoop
Trenerica hoopanja, Happy Hooperica i ljubiteljica ovog kaosa zvanog Život.
Čvrsto vjerujem da možemo sve što hoćemo i da nas baš plastični, šareni kolut može tome podučiti.
Osim što hoopam, imam milijon drugih interesa i zanimacija koje želim podijeliti sa svijetom. Tu mi pomaže urođena brbljavost i skribomanija ;).
Eva
[Q & A] Vježbe Za Bedra I Bokove

Komentiraj

komentara

Označeno:                                 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Sviđa ti se? Zashareaj :)