[VIDEO] Priprema Za Vrćenje Hoopa Oko Ramena

Jedan od najkompliciranijih pokreta u početku hoopanja je vrćenje hoopa oko ramena. Za razliku od drugih pokreta, ovo je (uz vrćenje oko nogu) pokret koji zahtjeva puno više truda.

vrcenje hoopa oko ramena

Good news je da apsolutno svatko može savladati ovaj pokret. Kad ga jednom skužiš, vjeruj mi da će ti to biti must have pokret u svakom free flow hoopanju. Jer je divan osjećaj. Fakat.

No, prije nego što se pretvori u divan osjećaj, moram ti reći da ćeš ga vjerojatno mrziti. Ispit će ti živce. Psovat ćeš. Možda čak koji puta baciš hoop u zid, na pod ili ti dođe da bijesno skačeš po njemu. To je ok. Frustracija ponekad vodi do napretka :D.

Da bi frustracija bila manja, evo nekoliko savjeta za početak:

1.Osvjesti prsni koš

Fora je u tome da, kad malo razmisliš, baaaaš ništa ne radimo prsnim košem. Ok, dišeš, ali znaš na što mislim… Još je gora činjenica da sate i sate provodiš sjedeći za kompom, što prsni koš čini dodatno nefleksibilnim. Dakle, ukoliko si želiš olakšati proces vrćenja oko prsnog koša, prvo nešto počni raditi s njim. U videiću na kraju ovog teksta možeš naći nekoliko prijedloga, no nije loše čekirati i ovaj divan Heart Opening Yoga Flow od moje najmilije tete Esther.

2.Razloži pokret

Hoopanje oko ramena je prvi kompleksni pokret sa kojim se susrećeš. Sastoji se od eliptičnih pokreta prsnog koša i prebacivanja težine lijevo-desno (ili obrnuto). Uz to moraš biti svjesna da ruke i ramena ne rade nikakve namjerne pokrete, nego prate pokrete prsnog koša. Puno je toga za poloviti, pa ti toplo preporučam da se za početak skoncentriraš na samo jednu (i najbitniju stvar) – vrćenje oko prsnog koša. Kada poloviš taj move, vrćenje oko ramena biti će čas posla.

besplatni trening

3.Brzina

Hoopanje oko ramena i prsnog koša dva puta je brže od hoopanja oko struka. Znači, neće ti uspjeti (u početku) održati hoop oko ramena ukoliko ne prilagodiš brzinu pokreta tijela. Tu pomaže…

4. Vrćenje oko svoje osi

Osim što hoopanje izgleda ljepše dok se elegantno vrtiš kroz prostor, hoopanje u početku znatno olakšava izvođenje mnogih pokreta. Upravo zato što usporava hoop, pa se imaš više vremena prilagoditi novonastaloj situaciji. Nakon što osjećaš da vrtiš koliko-toliko ok oko prsa/ramena, prijeđi na hoopanje dok stojiš na mjestu.

5.Uzmi si vremena

Velika većina ljudi treba dosta vremena da skuži ramena. Nemoj brzati jer ti se može desiti da u pokret ukomponiraš neke dodatne pokrete kojih se kasnije teško riješiti. Npr. guranje hoopa nadlakticom, ”lupanje” hoopa samo prednjom stranom prsnog koša, itd.

 

Ne odustaj! Krenut će ti kad se najmanje nadaš. Do detaljnog videića sa uputama za vrćenje oko ramena, vježbaj vrtjeti na prsnom košu.

Ako se već neko vrijeme trudiš savladati ovaj pokret, al’ nikako da krene, ostavi komentarić. Rado ću ti pomoći. 🙂

 

Eva

Eva

Hoop Dance Teacher at Happy Hoop
Trenerica hoopanja, Happy Hooperica i ljubiteljica ovog kaosa zvanog Život.
Čvrsto vjerujem da možemo sve što hoćemo i da nas baš plastični, šareni kolut može tome podučiti.
Osim što hoopam, imam milijon drugih interesa i zanimacija koje želim podijeliti sa svijetom. Tu mi pomaže urođena brbljavost i skribomanija ;).
Eva
[VIDEO] Priprema Za Vrćenje Hoopa Oko Ramena

Komentiraj

komentara

Označeno:                 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Sviđa ti se? Zashareaj :)