[VIDEO TUTORIAL] Dizanje Hoopa Sa Struka

Video Tutoriali vraćaju se u Happy Hoop sferu! Ovoga puta su zamišljeni tako da u četiri tjedna obradimo tri hoop pokreta, dok četvrti tjedan učimo kako ih spojiti u kombinaciju. Ukoliko imaš neki hoop move koji jakojakojako želiš naučiti ili ti neki zloćesti pokret stvara probleme, šibni mi komentar, pošalji mail ili pp na Facebooku i uskoro očekuj video sa step-by-step tutorialom.

hula hoop tutorial

Kao prvi hoop move u ovom periodu od četiri tjedna, naučit ćeš kako dići hoop sa struka do iznad glave.

Ovo je ujedno i prvi kompliciraniji hoop pokret koji učiš na početku hooperskog staža.

Pokreti koje trebaš znati

Da bi mogla pravilno izvesti dizanje sa struka, trebaš znati neke druge pokrete. Nije potrebno da ih znaš savršeno. Kombinacije pokreta odličan su način vježbanja i brzo ćeš se usavršiti.

Prvi pokret koji trebaš znati je osnova svih osnova – vrćenje hoopa oko struka. Nije bitno da možeš vrtjeti hoop oko struka cijeli dan. Deset krugova je sasvim dovoljno kako bi počela učiti dizanje.

Drugi pokret koji trebaš znati je kako vrtjeti hoop iznad glave. Iako nije toliko kompliciran, ponekad nas strah zna kočiti da ovaj pokret izvedemo kako treba. Imaj u glavi da je fizika na našoj strani i da centrifugalna i centripetalna sila rade svoje. I čuvaju ti glavu :D.

Kako učiti

Preporučam ti da prvo odgledaš video, bez da ga odmah pokušaš pratiti sa hoopom.

Zatim se doooobro zagrij, pa bar desetak puta odradi pokret ”na suho”. Obrati pažnju na to da hoop držiš na prstima, ne da ga stišćeš u šaci. Također, nadlakticu nemoj voditi od tijela. Neka ti nadlanica dotiče tijelo dok hoop dižeš prema gore.

Prva dva – tri puta pokret ”na suho” izvedi jakojakojako polako. Tek tada malo ubrzaj.

Kada dizanje kreneš izvoditi u pokretu, tj. dok se hoop vrti oko struka, nikako se nemoj zaboraviti vrtjeti oko svoje osi.

Ako se desi da nikako ne uspijevaš dići hoop sa struka, stani i ponovi deset puta dizanje ”na suho”.

besplatni trening

Što još trebam znati?

Kod ovog i sličnih pokreta najveći problem radi naš mozak koji nas želi zaštititi od šarenog objekta koji nam se mota oko glave. Hoopanje ”na suho” daje mozgu do znanja da je sve ok i da ne treba proizvesti reakciju straha i izmicanja. To ponekad traje.

Kako bi se što lakše priredila za dizanje, zadaj si ovaj mali zadatak: reci si da ćeš dići hoop dići nakon što ga zavrtiš deset puta oko struka. Dakle, dižeš na jedanaesti krug. To napravi deset puta za redom.

Nakon toga, smanjuj broj krugova koje hoop napravi oko tvog tijela. Dakle, digneš na 11, pa 10, 9, 8,… i tako sve do 1 ili 2, ovisno o pokretu.

Zatim kreneš uzlaznom putanjom – od 1 ili 2 do 11.

Ako se desi da pogriješiš i ne uspiješ dići, kreneš od početka.

Ovo je odličan način drilanja.

Eto, to je ukratko to. Pogledaj video i baci se na posao. Slobodno se snimi ako imaš kakvih problema i pošalji mi snimku ili mi pošalji mail ili poruku, pa se dogovorimo za skype/fb/g+ video session da prokužimo zajedničkim snagama što te točno muči i kako da to ispraviš.

Zgrabi hoop u ruke, kreni i ostavi komentarić o tome kako ti ide i kako ti se sviđa tutorial 🙂

 

Eva

Eva

Hoop Dance Teacher at Happy Hoop
Trenerica hoopanja, Happy Hooperica i ljubiteljica ovog kaosa zvanog Život.
Čvrsto vjerujem da možemo sve što hoćemo i da nas baš plastični, šareni kolut može tome podučiti.
Osim što hoopam, imam milijon drugih interesa i zanimacija koje želim podijeliti sa svijetom. Tu mi pomaže urođena brbljavost i skribomanija ;).
Eva
[VIDEO TUTORIAL] Dizanje Hoopa Sa Struka

Komentiraj

komentara

Označeno:                                 

Sviđa ti se? Zashareaj :)