Voljeti sebe: Golišavo Hoopanje

Voljeti sebe po ovoj vrućini i nije tako teško. Jednostavno ne možeš razmišljati, pa ti je zapravo svejedno kako izgledaš.

Vlaga i kiša ne pomažu, dapače. Ak’ si na godišnjem i pada kiša ili jednostavno nije za kupanje, nema brige, ima se što za raditi…

voljeti sebe

Znači, sve što ti treba je hoop, bilo koji oblik muzičkih sviralica (linija, komp, mp3) i što manje odjeće (to bolje).

Ok, ne predlažem da potpuno gola odeš u neki park i opališ jedan hoop jam, no zašto se ne razgolititi u svoja 4 zida, kada si potpuno sama?

Bed ti je? Još bolje!

Povedi se na mali izlet van granica zone ugode!

 Nećemo se odmah bacati u vatru. Ako se osjećaš bedasto, dovoljno je početi lagano razgolićen.

Majica bez rukava i bokserice dovoljne su za početak.

 Pusti svoju omiljenu mjuzu i kreni…

 U ovoj ”vježbi” nema prosuđivanja, pa ako je tvoja glava slučajno počela stvarati misli da ”ovo baš i nije dobra ideja jer, miša mu maloga, gle se kak izgledaš…”, sasjeci te misli u korijenu, stavi ih na ignore i zgrabi hoop.

Ista je stvar i sa hoop vještinama. Za HoopFeelGood mode dovoljno je da znaš prosječno vrtjeti hoop na struku i da se trudiš bojažljivo vrtiti oko svoje osi. Već za desetak minuta potpunog prepuštanja mjuzi vidjet ćeš razliku. Zato – relax! Ovo je užasno zabavna ”vježbica”.

 Nema ”Ali”.  Jednako kao što nema ni pravila. Vrti hoop kako god želiš ili možeš. Ne razmišljaj o tome što radiš. Jednostavno uživaj i pusti da se stvari same dese.

voljeti sebe

Kako je to ipak lakše reći nego napraviti, evo nekoliko jednostavnih ideja za totalnu uživanciju:

  • Ako se osjećaš bedasto i potpuno nenadahnuto, ne odustaj. Stvori si svoj mali hoop ritual: zapali svjećice, mirisni štapić, ugasite/priguši svjetlo. volja i inspiracija doći će za koju sekundu.

  • Probaj u početku hoop vrtiti oko tijela a ne off body. Osjeti ga na koži. Uoči gdje se dotičete.

    Vrti ga što polakše možeš i obrati pažnju na to kako se pokreti tijela mijenjaju što sporije vrtiš.

    Vrti ga što nježnije možeš a da hoop ne padne. Ako ipak padne, digni ga i nastavi gdje si stala.

    Zatim vrti što brže možeš. Što se sada događa sa tijelom? Kakav je sada osjećaj između hoopa i kože?

    Neko se vrijeme prebacuj između brzog i sporog hoopanja. Ukoliko slušaš mjuzu, možeš pratiti ritam, no pokušaj što duže imati pažnju usmjerenu na tijelo. Ukoliko odlutaš, jednostavno  lagano vrati pažnju natrag.

    besplatan trening

  • Možeš vježbati svjesnost i ući u malu hoop meditaciju. Na kojem god dijelu tijela da vrtiš, pažnju usmjeri na brojanje krugova koje hoop napravi oko tijela. Broji od 1 do 10 pa onda kreni iz početka Ukoliko ti misli odlete, nježno ih vrati na brojanje.

  • Također, možeš uopće ne misliti na hoop. Obrati pažnju na svoje tijelo. Što rade ruke, glava, noge? Izrazi svoje emocije kroz njih. Neka svaki dio tvog tijela bude uključen u ples.

  • Vrti se! Polako ili brzo, kako god ti paše.

  • Budi si sexy. To je sasvim ok ;).

  • Završi kada god poželiš. Polako usporavaj tempo i daj tijelu da se postepeno umiri.

  • Za kraj, sjedni u hoop. Obrati pažnju na dah. Nemoj siliti disanje, pusti da se dah postepeno smiruje sam od sebe. Obrati pažnju na tijelo. Osjećaš li kako njime struji energija? Osjećaš li mjesta na koži preko kojih je prelazio hoop?

  • Opuštaj se koliko želiš, zatim se polako ustani i nastavi svoj dan/noć u sretnom hoop ritmu

Happy hooping everyone!

p.s. Primamo prijedloge za hothot golišavo-ljetnu hoop mjuzu 😉

Eva

Eva

Hoop Dance Teacher at Happy Hoop
Trenerica hoopanja, Happy Hooperica i ljubiteljica ovog kaosa zvanog Život.
Čvrsto vjerujem da možemo sve što hoćemo i da nas baš plastični, šareni kolut može tome podučiti.
Osim što hoopam, imam milijon drugih interesa i zanimacija koje želim podijeliti sa svijetom. Tu mi pomaže urođena brbljavost i skribomanija ;).
Eva

Latest posts by Eva (see all)

Voljeti sebe: Golišavo Hoopanje

Komentiraj

komentara

Označeno:         

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Sviđa ti se? Zashareaj :)